26.7.11

My own rainbow

Stvar je taka. =)
Imam ChG IDK s holo efektom in po tem ko sem ga parkat nosila sem se ga malo naveličala in sem gladko pozabila nanj.
A kaj ko je v sončkastih dnevih holo res tako lep na rokah. Pač ... spet sem podlegla šarmu holo efekta, tokrat Nfu Oh lakov. Najbrš veste, da je Nfu dobro znan po temu, da ima IZJEMEN holo efekt, tako da sem vseeno enega pač mogla dobiti v svoje roke. Tukaj je 64, kot francosko mani pa sem ga že uporabila tukajle

So here is the thing. =)
I own China Glaze IDK which was literally love at first sight but since a cuple of times wearing it, I didn't feel like wearing it anymore and forgot about it. But you might allready know that wearing holo nailpolishes in sunny days is such fun so i had to put this one on. And as many of you probably know Nfu Oh are known for its AMAZING holo effect and so I had to put my hands on one. Take a look at Nfu Oh 64, which I allready wore as a french tip mani here.



lightbox:


9 comments:

  1. ta je pa res lep:) joj vsi holoti so must have ;)

    ReplyDelete
  2. Meni tale lak ni pasal na polt, tako da sem ga dala naprej, ko pa vidim takšne slike, mi je pa kar malo žal :))) Na tebi je čudovit <3

    ReplyDelete
  3. @PD hehe jap res je prava očarljiva mavrica =)
    @Ana joj js sm pa ugotovila da včasih ni da mi lak ne paše ampk da se samo takrt samo nism počutila zanga. Tko da redko dam lak iz rok =)

    ReplyDelete
  4. jaz sem si kupila 65 in je tudi prekrasen kot tvoj :)
    te vabim da pogledas moj blog, sem ti ukradla kombinacijo cute as hell z winter wonderland :)

    ReplyDelete
  5. ooo super letim gledat tvoj blogec =)

    ReplyDelete
  6. tale pa celo je holo :) ful dobr.. počekiraj še moj blog :)

    ReplyDelete
  7. ja tale si res zasluži da se mu reče holo =)
    letim gledat =)

    ReplyDelete
  8. iii kok hud lakec, ful maš lepo obliko nohtov <3

    ReplyDelete