15.8.11

Heartbreaker on the beach!

Ponavadi ne kupujem essence lakov za nohte, izjemoma samo če mi je resnično zelo všeč. In tale je moral it z mano domov, nalakirala sem si ga pa skoraj na vhodnih vratih, tolk sm ga želela probat. =)
Odkar imam daljše nohte, si jih lakiram s temnejšimi laki, ker se z barvami sploh ne počutim dobro, pa še lepo mi ne zgleda. No nazaj na lak. =) Tukaj je You're a heartbreaker iz Reloaded TE, ki je sivomoder odtenek s srebrnim shimmrom, nanešen pa je samo z eno plastjo:

Usually I don't buy essence nailpolishes unless I really like them. And yesterday I couldn't resist this one, that went on my nails immediately I got home.
Since I have longer nails I am going with darker colors, couse I just don't feel like wearing brights. I doesnt look good on me. So back to my essence nailpolish. =) Here is a You're a heartbreaker from Reloaded TE, dark greyishblue with silver shimmer, and applied in just one coat. Love the color! Take a look:




V senčki:
In the shade:

8 comments:

  1. super ti paše tale sivko <3
    pa noro lepe nohte imaš! :)

    ReplyDelete
  2. haha mislim da si se mene prepricala za nakup tega lakca :))) v trgovini ni zgledal tako lep, kot je na tebi.. :)

    ReplyDelete
  3. Ja, tale si vsekakor zasluži svoje mesto na polički :)

    ReplyDelete
  4. @Anček hvala ti =) res nisem še mela tolk dolgih in mi je ful dobr da jih mam končno "lahko" =)
    @misaya hehe no me veseli, da te navdušujem za nakupe haha =)
    @biba ja res je neki posebnega se strinjam =)

    ReplyDelete
  5. Jaaa, meni je full všeč! Me pa ni niti 1 izdelek od te kolekcije počakal na policah :( Pa tako sem si želela šminke in lakcev!

    ReplyDelete
  6. eh pa sj rdečih in roza šminkic je povsod polno, pa mogoče še kvalitetnejših ;)
    če se pa laka naveličam ti pa sporočim ;)

    ReplyDelete
  7. it looks really amazing on you :) and the polish itself is a great buy :)

    ReplyDelete
  8. tnx, and yes it really is sth special =)

    ReplyDelete