12.3.13

*SHADE OF THE DAY* cherry red Kiko 240

My fav deep cherry red with a jellycreamy finnish has to be China Glaze Winter Berry from holiday collection 2011. But I have a feeling that this KIKO 240 is a dupe for it. A dont have my China Glaze with me, so I couldn't do a comparison, but I feel its very similar. Take a look:

Moj najljubši češnjevo rdeč odtenek z jellycreamy finišem je brez dvoma China Glaze Winter berry iz novoletne kolekcije iz leta 2011. Žal le tega nimam ob sebi, da bi naredila primerjavo, a imam občutek, da sem našla njemu čisto podobnega. Kiko 240:

I could do only one coat because its so opaque, but I did two super thin ones and use no topcat nor drip dry, and left with such shiny finnish. And I love the fact that Kiko dries so fast.
Lak je zelo pogmentiran in bi brez dvoma lahko nanesla le 1 plat, pa sem raje nanesla dve čisto tanki. Sijaj je brez nadlaka in drip dry kaplic in še posušil se je s svetlobno hitrostjo.



Speeking of gorgeous red ... Here is my new baby MAC RED lipstick.
In ko smo ravno pri rdeči ... Vam predstavljam še moj novo lepotico, MAC RED.

2 comments: