7.7.13

SHADE OF THE DAY My very fist knock wurst!

Well, I guess I am not only a lover for neon and taupe and blue nailpolishes... I am a sucker for all nail polish shades, finishes in general... There I said it. =)
And when a PERFECT shade is named funny?! BINGO! =) Here is OPI  My very first knock wurst! =)

Ne, nisem samo nora na neone, taupe in modre odtenke. Nora sem pravzaprav na čisto vse lake za nohte, ne glede na barvo in finiš. Tako. Pa sem povedala... In ko ima krasen lak še zabavno ime?! BINGO! Danes je na vrsti OPI My very first knock wurst! =) 

I needed two this coats, eventhough I could go with one coat if appling it carefuly.
Nanesla sem dve tanki plasti čeprav bi bil en natančen nanos popolnoma dovolj.



Ellie Saab, Valentino and Chloe envisioned woman embraced with powdery pink shades this summer:  
Brez presenečenj, modni trendi  zapovedujejo pudraste odtenke. Ellie Saab, Valentino in Chloe so tiste, ki so svojo žensko odele v krasne nežne barve:


No comments:

Post a Comment