31.1.14

Lets talk - La Roche-Posay skincare

Finding a good moisturiser for my face is a true mission impossible ever since I remember. Torn between so many theories related to this topic, I am nervous every being at the drug store and loosing myself between shelves fully packed with moisturisers, promising to make miracles to your face... As I am not an expert about the ingredients, I am playing a game of chance with every purchase I make.
This year I am following my new years resolution and reaching for a bit more expansive and hopefully better quality stuff. Will it work? I truly hope.
With all that being said I have to stress I am aware that miracle moisturiser which will affect my hormonal roller-coaster does not exist. I still believe there is one, which will help me forget about the mask feeling on my face, not clogging my pores and help breathe my skin in the winter time though.
After two months of testing La Roche-Posay here are my thoughts:

Kupovanje krem za obraz je že od kar pomnim moj trn v peti. Razpeta med različnimi mnenji, nikoli pravzaprav ne vem kaj bi bilo najbolje zame in mojo kožo ko gledam police polne z izdelki, ki bodo tvoji koži nudile vse in še več...
Priznam, znanje o kemičnih sestavinah napisanih na izdelkih je zame španska vas, zato mi ne preostane drugega kot iskanje "tiste prave" kreme, igranje igre na srečo ob vsakem nakupu.
Tokrat sem ubrala drugo tehniko. Letošnja zaobljuba mi veleva, da posežem po izdelkih višjega in mogoče kakovostnejšega cenovnega ranga. Bo delovalo? Upam!
Zavedam se, da krema, ki bi uravnala hormonske cikle in s tem morebitne vsiljivce na obrazu, pač ne obstaja. Vseeno pa verjamem, da nekje obstaja tista, ki bo mojo kožo v teh mrzlih mesecih vlažila do te mere, da bom končno lahko pozabila na občutek nošenja navidezne maske in s tem pustila poram prosto pot, mimo nepotrebnega zapiranja in dihanja.
Tokrat sem dva meseca na preizkušnji imela La Roche-Posay izdelke:







After cleaning my makeup off my face with Bioderma micelair liquid, I also use EFFACLAR moussant purifiant gel to clean it till perfection. Transparent gel, with subtle florally sense what so ever, does an awesome job of cleaning my skin, leaving it soft without tightening feeling. It is poraben free and has Ph 5,5. 


Po odstranitvi ličil z Biodermino Sensibio micelarno raztopino, sem si obraz temeljito očistila še z EFFACLAR moussant purifiant gelom. Prozoren gel z nežnim cvetličnim vonjem, kože ne izsuši, a temeljito odstrani še zadnje sledi ličil. Gel ne vsebuje porabenov, Ph pa meri 5,5. 









Slightly white colored moisturiser EFFECLAR DUO has again no sense what so ever and has almost gel-ih consistancy and is poraben free. Packaging provides hygienic use and allows you to squeeze the needed amount of it. It doesnt clog the pores and doest not feel mask-y or sticky after application. I bet it should be amazing for normal to mix skin, but hence my skin truly is super dry or even dehydrated its not the best for me in this colder months. I would for sure try it out in the summertime though.


Rahlo belo obarvana krema EFFECLAR DUO je brez vonja, ki pravzaprav že meji na konsistenco gela. Pakiranje v tubi zagotavlja higienično uporabo in doziranje kreme po potrebi posameznika.
Izkazala se je za eno tistih, ki por ne maši dodatno, jo navlaži in ne pušča lepljivega oz maskasetga občutka. Brez dvoma zagotovo odlično služi normalni do mešani koži, moji, izredno suhi koži oz dehidrirani, pa je v mrzlih mesecih vseeno malo premalo vlažilna. Vsekakor, pa bi jo zopet preizkusila v toplejših mesecih.

1 comment:

  1. Jaz sem bila ful zadovoljna z effaclarjem, ker imam vedno težave s suho kožo:)

    Teja

    http://www.soulfishingblog.blogspot.com

    ReplyDelete