18.3.13

*SHADE OF THE DAY* KIKO 320

Ever since I can remember, Im a huge taupe nailpolish lover, therefore KIKO 320 ranged high up on my list to try it out while staying in Milan. I feel its a great dupe for LE OPI Parlez cous OPI, cause of high musky liliac undertones:

Kar se tiče lakov za nohte, sem od vedno bila velika ljubiteljica taupe odtenkov. Zamolkla lilasivorjavast ostenek kiko 320 je bil zato visoko na listi odtenkov, ki sem jih želela preizkusiti. Ker ima odtenek kar močan zadimljenolila podton me zelo spominja na LE OPI Parlez vous OPI. 

Two thin layers for full opacity.
Dve tanki plasti sta bili popolnoma dovolj. =)



Sad to say I had difficulties finding trends for the upcoming ss including taupe shades. So this is what I found:
Nažalost letošnji trendi za prihajajočo pomlad/poletje ne vključujejo veliko taupe barve. Vseeno sem našla nekaj zanimivega:

1 comment: